اجرای 43 ویژه برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس توسط نیروی دریایی رشت
کد خبر: 4170511
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

اجرای 43 ویژه برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس توسط نیروی دریایی رشت

فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) در راستای گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس اجرای 43 ویژه برنامه را در دستورکار دارد.

امیر دریادار دوم لشنی فرمانده‌ مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت

به گزارش ایکنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع)، امیر دریادار دوم منصور لشنی، فرمانده‌ مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: نیروی دریایی خادم مردم و چشمان بیدار ملت سلحشور در آب های مرزی و بین المللی است.

وی با اشاره به ویژه برنامه های مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) در هفته دفاع مقدس، افزود: برپایی مراسم صبحگاه، حضور در مراسم رژه 31 شهریور، برپایی نمایشگاه کتاب  پویش دریادلان خون بخش، برگزاری محفل انس با قرآن، حضور رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در برنامه های خبری و رسانه ای، حضور در مدارس، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان بخشی از 43 برنامه این مرکز در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس است .

لشنی گفت: مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت به عنوان یکی از مراکز تربیت و آموزش جوانان سلحشور دریادل با تأسی از فرامین فرمانده معظم کل قوا و دستورات سلسه مراتب با آموزش مربیان مجرب و جهاد تبیین عملیات ها و تجربیات رزمندگان به پرورش جوانان تراز جمهوری اسلامی می پردازد.

وی با بیان اینکه امنیت امروز را مرهون خون شهدا و ایثار جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت و مدافعان حرم هستیم، تصریح کرد: این نوید را به مردم ولایت مدارمان می دهیم که با تربیت جوانان متخصص و متعهد پرچم اقتدار ایران اسلامی را به نسل آینده تحویل خواهیم داد.

فرمانده‌ مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت گفت: ناوگروه 75 و 86 نیروی دریایی، توسعه سواحل مکران، سیادت دریایی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و ده ها فعالیت کوچک و بزرگ دیگر بخشی از دستاوردهای نیروی دریایی ارتش به ملت بزرگ ایران بوده است که هر روز در حال افزایش و   پیشرفت است.

انتهای پیام
captcha